لوح تقدیر
مهندس مصطفی حسنیان مهندسی سنجش از دور و سیستم های اطلاعات جغرافیایی
تاریخ : جمعه 12 مرداد 1403
نویسنده : مدیریت وب سایت

متن لوح تقدیر دکتر انسیه خزعلی در آیین برگزاری سپاس از 26 بانوی کاتب عزیزی که با خطی بسیار زیبا 30 جزء قرآن کریم را کتابت کردند.

جناب آقای مصطفی حسنیان

منت خدای سبحان را که تجلی کلام شریفش در این برهه از تاریخ در هنر کتابت بانوان ایرانی رخ نموده است؛ خوشنویسانی که از میان واژه ها، نور را برگزیدند و اعتلاء و اوج هنرشان را در نگارش مصحف شریف الهی یافتند. راویان نور که ارادت و مهارتشان را در هم تنیدند و در ظل محبت پرودگار خویش برگی از تاریخ هنر این مرز و بوم را زرین نمودند که در ادوار گذشته مشابهی برایش یافت نمی شود. خداوند متعال را شاکریم که حلاوت این ثمره بی بدیل تاریخی را در زمره افتخارات جمهوری اسلامی ایران و در دوران زعامت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله) قرار داد.

بدینوسیله از همکاری ارزشمند آن فرهیخته ارجمند در پدید آوردن نسخه نفیس ماندگار مصحف مطهر به قلم بانوان برجسته قرآنی ایران اسلامی، صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می نمایم و دوام توفیقات حضرتعالی را در سایه الطاف حضرت حق و عنایات امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) مسئلت می نمائیم. امید داریم روایت ارادت بانوان خوشنویس به آیه های نور مستمر و مطلوب ادامه یابد و سینه به سینه نقل شود تا انگیزه ای باشد و الگویی برای دیگر بانوان توانمندی که قصد تورق تاریخ را دارند با این مصحف جدید بدین امر اهتمام ورزند.

 

دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده




|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
برچسب‌ها: لوح تقدیر , دکتر انسیه خزعلی , معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده , مصطفی حسنیان , بانوان وحی , کتابت قرآن کریم , قلم بانوان , انسیه خزعلی ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
با سلام و احترام خدمت بازدیدکنندگان گرامی،بنده مصطفی حسنیان کارشناسی ارشد سنجش از دور و سیستم های اطلاعات جغرافیایی دانشگاه آزاد اسلامی، در این وب سایت قصد دارم کلیه موارد مورد نیاز در زمینه امورات آموزشی،پژوهشی و تحقیقاتی سنجش از دور و سیستم های اطلاعات جغرافیایی با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. امیدواریم این مطالب مفید و موثر باشد. و از نظرات تمامی شما بازدید کنندگان بهره برداری خواهیم کرد.